sallyfashion pilihanku !!

09:41

taraa !! dress yg aku order 3 hri yg lepas dari website www.sallyfashion.com.my dh smpai.. overall aku puas hti dgn service diorang.. dress yg aku dapat xda beza banyak dengan dalam gmbar.. 

cuma model dalam website pkai nampak mcm dress tu panjang hingga buku lali.. bila aku pakai, dh jadi singkat.. mungkin aku lagi tinggi dari model tu kot... haha..ada lagi ke org yg lbih pendek dari aku??? that's not a big probs for me.. mesurement stated in the website is accurate actually..

ni gmbar dalam website..nampak mcm maxi dress.

ni gmbar bila dress dh smpai kt tgn aku..dh jadik midi dress dh..

tiba2 sallyfashion inform melalui email bhawasanya hari ni mereka buat promosi free shipping..
haruslah aku godek-godek website ni dari pagi hingga ke petang semata-mata nak cari apparel yang memikat hati.. aku x nak miss their promotion.. dah save rm7.. sapa x nak..

ni dress yg aku pilih.. oopss..bukan niat aku nk seksi.. dress ni cuma untuk pakai kat dalam memandangkan dress pertama tadi kain agak jarang.. bolehlah cover bayang-bayang kaki bila kena cahaya..

aku puashati membeli dengan website ni sebab mudah.. info seperti harga, saiz, jenis kain, status stok dan jangkamasa penghantaran dah papar bagi setiap produk.. jika ada info yang tak lengkap atau x jelas, customer boleh tanya melalui live chat.. customer service diorang ada standby..

selain dari tu, untuk setiap produk yang diorder, diorang akan keep update status melalui sms.. instant la kiranya.. kalau x da internet pun still boleh tau apa-apa perkembangan terkini..

ni parcel yang aku dapat.. dress terbungkus kemas dalam plastik berzip.. 

oh ya!! berdasarkan pemerhatian aku, company yg bertangjawab juga berlainan..contohnya bila nk buat bayaran kat sallyfashion ni, nama corporation yg show ialah MOLPAY.. manakala produk pula aku terima daripada syarikat NEXGAN.. aku assume diorang keja berteam kot.. haha..pandai-pandai je aku hentam.. actually aku pun xtau apa sebenarnya MOLPAY & NEXGAN tu..tapi aku ada bukti kewujudan kedua-duanya..

pengirim bungkusan..NEXGAN
bayaran dibuat kepada MOLPAY...

price tag ni hampir-hampir nak masuk tong sampah dah.. aku terkalih dan nampak tulisan ni.. they have their own standard to keep their customer happy..






You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images