Introduce My Cayunk

09:52

Hye...meh aku nk intro sorang mamat ni...ensem tauu...haha, ensem kerr...korang tgk lah sndri...
(yang baju putih tu ye)
no no no...bagi aku dia x hensem...cuma manis je...aku suka biji mata coklat dia, boleh buat aku cair macam ferero kena panas gitu....aauuww...

Nma glamer dia boy...tpi kdang2 aku panggil dia baby time dia manja mcam budak2...nmpk gaya mcm garang, kalau sekali dia jerkah budak, semua lari. ok, kt rumah dia smua org tkt n dgr ckp dia. 
Tapi bgi aku, klau dia hrmat aku, aku akan hrmat dia balik...jika tidak, dia yang kena aku sound balik...hahaha....aku x kan tunduk pada benda yang tak betul okeh....

Boy muda 2 tahun dari aku...xtually aku pun xpernah pikir nak ada soulmate yang lebih muda, tapi nak buat camna, dah "ter"ada, terima sajaa....selama kenal dia 3 tahun lebih, bagi aku dia cuma muda pada umur, tapi pemikiran dan usaha dia sangatlah matang....dia sangat rajin kerja, jarang aku tengok dia duduk senang lenang...senang cakap, boleh gantung harap lah dekat insan sorang ni...

Dia tidak perfect, tapi dia lah yang terbaik antara lelaki yang pernah aku jumpa....dia ada ciri2 lelaki idamanku: tak merokok, sayang family, pembersih, tak boros, rajin, iman teguh, tetap pendirian, sangat memahami setiap inci perasaan aku, caring, dan take care aku setiap masa...kami jarang gaduh, kalau ada selisih faham, dia akan ajak aku berbincang sampai kami faham...sikap macam aku rasa sangat penting untuk elakkan masalah rumah tangga....ceh, pikir smpai ke alam rumah tangga pulak...tapi x salahkan...coz i had choose him to marry with...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images