Hai February !!

08:24

Hai...

Dah berhabuk dah blog sapa la niii...last update since August 2015, now dah February 2016...see!! betapa rajinnya aku menaip...haha

Dari anak dara, now dah jadi isteri orang...kiranya ni first entry aku as a wife...lepas kahwin ni aku dah tak bekerja...kiranya jadi surirumah sepenuh masa la...tapi sibuk mengalahkan waktu bekerja...sibuk sampai lupa aku ada blog...

Jangan ingat orang yg baru berkahwin ni boleh honeymoon sakan yer...tidakk...honeymoon bila pergi bercuti jauh dari rumah je...bila di rumah, tinggal bersama mak mentua...faham2lah apa yg kena buat...x kan nak pegang fon memanjang kan...tambah2 mak mentua aku jenis aktif, tiap2 hari ke sana sini...aku lah tukang teman...

Sekarang aku balik bercuti di rumah mak...jadi, banyak lah masa terluang sebab duduk rumah je, xpergi mana sangat...harap2 aku sempat habiskan entry wedding dan honeymoon...

Oh ye!! dua hari lagi nak sampai Valentine Day...bunga ros kat rumah mak tengah berkembang mekar...hepi sangat aku bila dapat tengok bunga fresh!!!

Rose from Cameron...mak aku jaga baik punya...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images