Shopping baju murah

00:30

Last weekend boy ajak aku p hatyai...dah setahun aku x ke sana sebab takut boom..huhuhu... sapa x takut kan, mende tu nak meletup bila masa pun kita xtau, so lebih baik jangan cari pasal... kali ni aku cuba memberanikan diri, ikut je lah driver bawak...

Masa kat sempadan, boy kena tulis nama kat pondok polis tu... ni apa kes ni, orang lain lalu x kena tulis pun... sampai turn kami, abg polis tu suruh benti tepi... minta ic dan geran keta... aku tunggu dalam keta je, boy turun sembang dgn abg polis tu... rupanya polis tu syak kami nk seludup keta ke thailand...hahaha... agaknya polis tu nampak muka kami macam budak kampung ala-ala penyangak tapi naik latest accord... boleh jadi ke??? ni keta boy beli secara sah ok... so, lepas lah kami menuju ke destinasi...

singgah kat tesco hatyai sebab boy nak beli susu yogurt... tengok2 ada sale.. untung ler boy dapat 2 helai soft jeans untuk pakai kerja, harga 159baht sehelai... aku dapat jeans pendek harga 100baht... 

Boy bersama botol-botol susunya... mamat ni kalau sikit x ckup, nak jugak berdozen... kalau aku dapat 1 botol pun amik masa seminggu untuk abiskan....

Pastu kami ke Asian Market... kat sini la ada jual pakaian murah... ada yang murah, ada yang mahal... kena la pandai2 pilih kedai pastu tawar abis-abisan... 3 jam round dalam tu, boy dapat 3 helai t-shirt dan 2 helai sluar jeans.. beliau habis dalam 1000baht saja untuk 5 helai tuh...

aku pulak jenis susah nak berkenan... tapi dapat jugak lah selai sluar jeans, 2 t-shirt dan 1 kemeja ala2 jeans dan 1 belt harga 50baht jee...ada kisah di sebalik kemeja ala2 jeans tu... aku beli dgn hrga 190baht je... sekali aku jalan, aku nampak kat satu kedai tuh sebiji mcm yg aku dh beli... aku pun tnya la hrga, dia letak 399baht... lepas minta kurang, dia bagi paling kurang pun 350baht... perghh, tag yg sama, kain yg serupa tapi harga beza dekat 200baht... aku black list kedai tuh, x masuk dh pasni...kakaka

aku segan snap pic kt tempat org ramai, so snap dalam keta je la...semoga nanti aku beroleh kekuatan untuk snap pic xkira dalam situasi mana sekalipun agar aku dapat up kat blog ni yer...

Selfie bersama...ni kt tmpat parking tesco 

masa ni tiba2 ada org ngaku "sorry, i x pandai snap pic la.. tengok, putih abis muka u"... 

dan.....
inilah orgnya, x pandai snap pic org, tapi nk kita snap pic dia hensem2... mana aci...

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images